ПЛАН ВНУТРІШНЬОГО МИСТЕЦЬКОГО ОФОРМЛЕННЯ ВОЛОДИМИРСЬКОГО СОБОРУ: ІКОНОСТАСИ І НАСТІННЕ МАЛЯРСТВО

  • Дмитро Степовик Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Рильського НАН України

Анотація

У статті розглядаються питання узгодження стилю архітектури, запропонованого головним архітектором, італійцем за походженням, Алєссандром Беретті, зі стилем малярства, який виконували вихованці Петербурзької академії мистецтв, Римської академії мистецтв святого Луки та Київської рисувальної приватної школи Миколи Мурашка. Досліджено складну ситуацію узгодження стилів, але добре опрацьований Адріяном Праховим попередній план оформлення собору забезпечив успіх.

Біографія автора

Дмитро Степовик, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Рильського НАН України

завідувач відділу «Образотворче мистецтво» Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Рильського НАН України, доктор філософських наук, доктор богословських наук, доктор мистецтвознавства, професор, академік АН Вищої школи України

Опубліковано
2017-08-16
Як цитувати
Степовик, Д. (2017). ПЛАН ВНУТРІШНЬОГО МИСТЕЦЬКОГО ОФОРМЛЕННЯ ВОЛОДИМИРСЬКОГО СОБОРУ: ІКОНОСТАСИ І НАСТІННЕ МАЛЯРСТВО. Науковий вісник Національного музею історії України, 2(1), 97-104. вилучено із http://visnyk.nmiu.com.ua/index.php/nv/article/view/79