РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПІЗНАВАЛЬНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ПРОЦЕСІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ІНТЕРАКТИВНОЇ ЕКСКУРСІЇ (НА ДОСВІДІ ЕКСКУРСІЇ-КВЕСТУ «ДАРИ БОГІВ»)

  • Світлана Сластеннікова Національний музей історії України
  • Ірина Супрунюк Національний музей історії України

Анотація

В статті досліджено особливості роботи з дітьми молодшого шкільного віку в історичному музеї. Здійснено аналіз пізнавальної сфери дітей цього віку (7–10 років) для впровадження найбільш ефективних методик в роботі, акцентуючи увагу на важливості ігрової частини – квесту, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу та формуванню позитивних вражень від відвідання музею.

Біографії авторів

Світлана Сластеннікова, Національний музей історії України

старший науковий співробітник освітнього відділу Національного музею історії України

Ірина Супрунюк, Національний музей історії України

старший науковий співробітник освітнього відділу Національного музею історії України

Опубліковано
2017-08-16
Як цитувати
Сластеннікова, С., & Супрунюк, І. (2017). РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПІЗНАВАЛЬНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ПРОЦЕСІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ІНТЕРАКТИВНОЇ ЕКСКУРСІЇ (НА ДОСВІДІ ЕКСКУРСІЇ-КВЕСТУ «ДАРИ БОГІВ»). Науковий вісник Національного музею історії України, 2(1), 224-226. вилучено із http://visnyk.nmiu.com.ua/index.php/nv/article/view/101